Vi kommer inom kort göra del ändringar i våra abonnemang för att anpassa oss efter dagens behov. Du fortsätter ringa och surfa med samma SIM-kort som idag och behåller självklart dina fria samtal, SMS och MMS helt utan bindningstid.
Ditt förnyade abonnemang börjar gälla från det datum som står i det mejl eller SMS du fått.
Behöver jag göra något?
Nej, du som kund behöver inte göra någonting. Vi kommer automatiskt att uppdatera ditt abonnemang.
När sker förändringen?
Du hittar datum för förändringen i ditt abonnemang i den kommunikation du fått av oss.
Vad innebär förändringen för mig?
De nya uppdaterade abonnemangen kommer innebära en prisförändring för kunder men du får samtidigt ett bättre och schysstare abonnemang. Läs mer om vilka detaljer som gäller för ditt mobilabonnemang i kommunikationen du fått från oss.
Jag har tagit del av en kampanj med dubbel surf, blir jag av med den?
Nej, kampanjvillkoren om dubbel surf för det abonnemang du tecknat gäller precis som tidigare under förutsättning att du själv inte byter till ett annat abonnemang.
Jag har dubbel surf via förmån, blir jag av med den?
Nej, våra förmåner förändras inte. Du kan läsa mer om våra förmåner här.
Vad gör jag om jag inte är nöjd med förändringen?
Om du inte är nöjd med förändringen kan du byta prisplan själv i vår app eller på comviq.se. Du kan även kontakta vår kundservice på 0772-21 21 21 eller via chat så hjälper vi dig hitta en lösning. Du behöver kontakta oss senast dagen innan förändringen.
Var hittar jag de allmänna villkoren för mitt abonnemang?
Här kan du läsa mer om våra allmänna villkor.