Comviqs återförsäljare

Comviq har inga butiker men du kan göra allt som behövs direkt här på Comviq.se. Eller varför inte besöka någon av våra 19 000 återförsäljare?

Comviq har inga butiker men du kan göra allt som behövs direkt här på Comviq.se. Skaffa ett mobilabonnemang, beställ ett kontantkort (och fyll på det såklart), köp en mobil och mycket mer.

Självklart kan du även tanka och registrera kontantkort hos någon av våra 19 000 återförsäljare, som Pressbyrån, 7-Eleven, ICA, Coop, Netto, Circle K, OKQ8 och ATG. Hos Pressbyrån och 7-Eleven kan du dessutom hämta ut beställningar och ersättnings-SIM.

Och har du några frågor kan du alltid kontakta vår duktiga kundtjänst som du kan nå per telefon, chatt eller mejl.

Karim sitter tillbakalutad i en stol utanför kiosken och kollar nöjt på sin mobil.

Håll koll på din surf

Inne på Mitt Konto kan du enkelt se hur mycket du har surfat och vad du har kvar.

Vanliga frågor

Med våra mobilabonnemang ringer, SMS:ar och MMS:ar du helt fritt inom Sverige. Det ingår även surf inom EU/EES beroende på vilket abonnemang du har valt.

Surf med 5G når hastigheter upp till 100 Mbit/s, det ingår i alla mobilabonnemang och allt du behöver är en mobil med stöd för 5G.

Läs mer i den fullständiga prislistan för mobilabonnemang med fastpris.

SIM-kortet skickas till din brevlåda. Det brukar ta 1-3 vardagar.

Om du har ett abonnemang som tillåter dig att ringa utomlands betalar du inget extra utöver din vanliga månadskostnad om du ringer inom EU/EES.

Om du befinner dig utomlands i övriga världen ringer du till en rörlig kostnad som läggs på din faktura i efterhand. Välj land ovanför på den här sidan för att se priser. Du kan också välja att köpa ett utlandspaket där utlandssamtal ingår. Har du abonnemanget GO behöver du ha +Saldo.

Om du har något av våra största abonnemang eller kontantkort så ingår fria samtalsminuter till utlandet. Läs mer här.

Med Resesurf surfar du till ett dagligt fast pris. Varje dag (kl 00:00 svensk tid) får du 1GB surf. Detta för endast 79 kr per dag.

Om du vill ändra abonnemang gör du det enkelt inne i Mitt Konto eller i appen. När du är inloggad klickar du på “Välj annat abonnemang” och byter till det abonnemang du vill ha.

Fakturan kommer till din mejl. I Mitt Konto eller appen kan du ändra till något annat betalsätt.